Time moves slowly, but passes quickly.

 
Stina chillar på akvariet.
 
 
Har städat typ hela helgen. Möblerat om rummet, härligt med lite förändringar. Hade en tanke att jag skulle slipa och måla om min sänggavel, men när jag plockade itu den för att få ner den för trappan gick dess plastpluggar/skruvar/whatever the shit heter, sönder, så nu får man sova på madrassen direkt på golvet, haha.
 
Och jävlar va pepp jag har blivit på att komma igång med lite träning igen! Känns som om jag inte har rört på kroppen ordentligt på nästan ett år... Så det har la blivit lite sporadiska kroppsövningar den senaste veckan. Men behöver hitta/gör ett schema, införa en rutin, yada yada. Kanske ladda hem Couch to 5k appen igen? 
Ska bli stark! *hytter målmedvetet med näven i luften*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0