KNAS

Oh, där ser man, jag minns fortfarande inloggningen till lille bloggen.
Känner för å börja blogg igen. Den känslan kommer väl hålla i sig en dag, haha. Jag vill skriva av mig, men vet inte hur mycket jag är redo att dela med mig. 
Who cares.
Vi börjar med where im at right now. Jag har börjat på en praktik i ett gatukök. Uh, så glamoröst, right? Det är iaf någonting att stiga upp för på morgnarna. Förhoppningsvis blir det ett jobb av att i framtiden. Hejhej, håll hoppet uppe. 
Målet nu är att få en stadig inkomst och flytta till en egen lya i stan. Sen får man se vad som händer med livet.
 
Glad över att våren och sommaren är på ingång! Pepp, pepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0