Conny är förvirrad

Idag när mamma och jag gick en runda med vår hund Benji, följde min kisse Conny med. Det var meningen att vi skulle gå en runda runt sjön, men eftersom Conny var med blev det bara 1,5 kilometer på en grusväg och tillbaka hem.
Innan vi vände om hem igen, var vi inne i en skog och gömde lite godis för Benji som han fick leta upp. Conny gick runt och jamade och såg allmänt förvirrad ut. På väg hem mötte vi två hästar med ryttare och Conny blev vettskrämd! Han försvann in i skogen och när hästarna var ur sikte lockade jag och mamma på honom och väntade på att han skulle komma tillbaka. Inget hände. Så jag gick en bit in i skogen och såg Conny sitta på en sten och se ännu mer förvirrad ut.
Han gick efter en stund ut ur skogen och följde med oss. Sen såg vi ett par tyska sommargäster komma gående mot oss. Och vad gjorde Conny då? Jo, han sköt rygg och morrade. Tittade lite skumt på dem, men gick sedan med oss hem.
 
Så här ser han ut nu:


Trött


Kommentarer
Postat av: Camilla

det va kul bea

2006-04-23 @ 19:06:46
URL: http://felixz.blogg.se
Postat av: Bea

Camila: Eller är det felix?? skriv rätt namn isf... men kul vare! ;P

2006-04-24 @ 19:36:04
URL: http://beaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0