Har inget bättre för mig

Denna är snodd från Sigrid.


Din ålder: 14
Födelsedag: 14 juni 1992
Syskon: Angelica och Sebastian.
Hårfärg: Blond.
Ögonfärg: Blåa.
Vad shoppar du helst: Väskor och skor!
Har du några tatueringar eller piercings? Hål i öronen.
Hur många skor har du? 5-10. Orkar inte räkna.
Hur många par byxor har du? 8 jeans.
Har du några smycken som kostat över 1000 kr? Nopp.
Färg: Vit, blå, grå.
Mat: All god mat.
Sport: Ridning!
Ord: Alla tycker att jag säger "typ" hela tiden. Tycker inte jag.
Snusat? Nej!
Hoppat bungyjump? Nej, men vill.
Brutit mot lagen? Ja.
Fått dig själv att kräkas? Nope.
Tar du droger? Godis är min drog, så ja.
Vad använder du för schampo? Nåt från Barnängen.
Vad är du mest rädd för? Döden är lite läskig...
Vad lyssnar du på just nu? Detta.
Pizza eller choklad? Pizza om jag är hungrig, chocklad då jag är sugen på det.
Guld eller silver? Guld.
Vilken film såg du sist på bio? Flight plan.
Vad vill du helst av allt göra just nu? Bosäta mig i New York.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0