2 timmar och 10 minuter

Av okänd anledning bestämde jag mig för att gå hem från skolan idag. Det tog 2 timmar och 10 minuter. Det var varmt, varmt, varmt! Så j*vlar ont i fötterna jag fick oxå. När jag kom hem slängde jag mig nästan över vattenkranen och drack flera glas vatten.
Sen tog jag ett äpple och satte mig en stund vid datorn. Tanken var att jag skulle ge äppelskruttet till min kanin Skubbe, men jag orkade inte, mina ben var som spagetti. Fast jag kämpde på och gick ut. Skubbe fick skrutet, blev glad och hoppade runt i buren. Hur orkade han?!
Jag tänkte sola lite oxå. Så jag satte mig på vår stentrappa. Men oj vad varmt det var där, så jag hämtade ett täcke och satte mig på. Efter bara fem minuter gick jag in, jag svettades ihjäl.

Men nu är det inte lika varmt längre, så nu ska jag göra ett försök till att sola lite.

Om någon undrar varför jag inte har skrivit i helgen, så kan jag berätta att jag har varit i Göteborg.


Skubbe, hur orkar han?!

Kommentarer
Postat av: Marie

var det kul i G-borg? Vad gjorde du?

2006-06-12 @ 18:40:41
Postat av: Becca

Hur f-n orkade du !? Jag skulle också göra det idag men det var as-varm !!.. =)

2006-06-12 @ 18:47:05
Postat av: Bea

Marie: Ska skriva ett inlägg o0m det snart, mamma måste bara komma hem med kamran! :)

Becca: Jaadu, det vet jag faktiskt inte. Men gör det nån dag, när det inte är så varmt, det är rätt skönt ändå. Du kan ju ha sällskap med Karro! :D

2006-06-12 @ 18:53:43
URL: http://beaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0